TOLONG KLIK SEBELUM KELUAR. TQ

Ahad, 7 Februari 2010

Produk kesihatan

PRODUK IQ MEMORY BOOSTER





HARGA = RM 35.00





Mengikut kajian pelajar-pelajar tidak dapat keputusan yang baik dalam pelajaran antara sebabnya ialah kelaparan, tidak bertenaga, tiada tumpuan, ingatan yang lemah dan mudah lupa.
IQ Memory Booster mampu membantu meningkatkan kecergasan dan bertenaga, meningkatkan daya tumpuan, meningkatkan daya ingatan dan meningkatkan kemampuan minda, serta meningkatkan daya tahanan badan dan kesihatan secara keseluruhan.
IQ Memory Booster dibuat daripada gabungan makanan Sunnah yang disebut di dalam Al-Quran & Hadis dan ginkgo Bibola serta vitamin dan galian.

PRODUK PEMBERSIH USUS




HARGA = RM 79.00






USUS YANG BERSIH ASAS KESIHATAN KITA

Tubuh kita, bergantung sepenuhnya kepada sumber makanan untuk melakukan aktiviti-aktiviti seharian. Dinding usus adalah tempat penyerapan zat makanan dan membekalkan kepada sel melalui darah.

Usus yang bersih akan membekalkan zat-zat yang bermutu dan bersih. Badan menjadi sihat dan bertenaga. Usus yang kotor membekalkan toksik kepada tubuh manusia yang mengakibatkan 90% penyakit manusia.

APA ITU NAJIS KRONIK?
Najis kronik adalah sejenis lapisan yang terbentuk akibat dari penimbunan najis pada dinding usus besar dalam masa yang bertahun tahun

APAKAH NAJIS KRONIK MEMBERI KESAN KEPADA KESIHATAN?
Ya, najis kronik akan memberi kesan kepada kesihatan kita. kerana ia akan menghalang penyerapan zat-zat makanan dengan berkesan.

KESAN NAJIS KRONIK
Selain itu, ia juga menjadi medan yang sesuai bagi pembiakan bakteria patogenik dan juga cacing atau protozoa yang boleh mengakibatkan penyakit-penyakit lain.


APAKAH KESAN NAJIS KRONIK DENGAN BARAH?

1. Dari kajian Dr. Hulda clark, dia mendapati fluks ( fasciola hepatica ) sejenis cacing dalam usus, akan membiak dalam lapisan najis kronik. Semasa membiak, fluks akan menghasilkan sejenis bahan yang akan meransang proses pembahagian sel yang tidak terkawal dan seterusnya menghasilkan barah.

2. Jus Penghadaman-Asid Hempedu yang di hasihkan oleh hati untuk memecahkan lemak dalam usus ,pada masa yang sama akan bertindak balas dengan bakteria patogenik dan menghasihkan karsinogen yang akan mengakibatkan barah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...